Dbałość, wysoka kultura i empatia

Moje wyrazy wdzięczności i podziękowania pragnę skierować z potrzeby serca na ręce Pana Karola Serwina (red. Agent DRB) dla Niego i całego Jego zespołu Centrum Odszkodowań DRB.

Moja  półroczna współpraca w sprawie odszkodowania przebiegała wyjątkowo. Byłam w pełni usatysfakcjonowana traktowaniem mnie i mojej sprawy. Dbałość, wysoka kultura i empatia do mnie jako klienta, pozwalają mi wierzyć, że są firmy, które to co piszą o sobie ma pokrycie w rzeczywistości. Rzetelność w informacji i we wszystkich prowadzonych  sprawach, przekładała się na poczucie bezpieczeństwa i uczciwości. Wszystko to spowodowało u mnie wielkie zaufanie wobec tej firmy do tego stopnia, że stała się WZORCEM myślenia o podobnych firmach.

W ostatnim czasie po kolejnej tragedii w moim życiu, znalazła mnie firma … (red. firma konkurencyjna), oferując swoje usługi w dochodzeniu roszczeń odszkodowawczych. Po miesiącu firma zabrała mi ok. 1000 zł z części mojego odszkodowania. Poczułam się jak gdy ktoś „żerował” na mojej biedzie. Natychmiast dzwoniłam do p. Karola jak do kogoś kto może mi pomóc. Bo ta sytuacja wzbudziła we mnie dużo niepokoju, strachu i podejrzeń.

Dziękując za wszystko co dla mnie firma DRB zrobiła, życzę sukcesów na polu trudnych spraw w dochodzeniu i pomaganiu ludziom, dotkniętym często niesprawiedliwością. Wszystkiego dobrego życzę i pozdrawiam.

podziekowania_klient_DRB_55

Inne opinie Klientów na temat współpracy z Centrum Odszkodowań DRB można przeczytać – tutaj >>

Elżbieta