DRB wsłuchuje się w głos klientów

W Centrum Odszkodowań DRB działa stanowisko Rzecznika Praw Klienta. Głównymi zadaniami osoby pełniącej tę funkcję jest reprezentowanie stanowiska i interesów konsumentów oraz ich ochrona w każdym obszarze. Wszystko po to, aby firma mogła dostarczać klientom usług na najwyższych poziomie i dla nich nieustanie się rozwijać.

rzecznik-praw-klienta-drb

Od ponad jedenastu lat, nasz Zespół Centrum Odszkodowań DRB dokłada wszelkich starań, aby świadczyć swoim klientom usługi na najwyższym poziomie. Ważnym elementem takiego procesu jest wsłuchiwanie się w oczekiwania i potrzeby obecnych, jak również potencjalnych klientów, a także rozwiązywanie ich problemów.

– Wiemy, że nasza praca jest bardzo ważna i potrzebna, gdyż służy wielu osobom. Nasze działania, na rzecz osób poszkodowanych w wypadkach i ich rodzin, realizowane są profesjonalnie, z zachowaniem wszystkich wartości, którymi kierujemy się w swojej codziennej pracy. Osoby, które korzystają z naszych usług mogą być pewne, że powierzone nam zadania wykonujemy na najwyższym poziomie. Do każdej sprawy podchodzimy indywidualnie, rozpatrując wszelkie możliwe działania, które możemy podjąć, aby nasz klient otrzymał jak najwyższe odszkodowanie – wyjaśnia Marta Dec, która objęła stanowisko Rzecznika Praw Klienta w Centrum Odszkodowań DRB.

mapka ludzikiPowołanie Rzecznika Praw Klienta miało na celu poznanie opinii odbiorców usług firmy, co pozwala na rozeznanie się, jakie obszary działalności przedsiębiorstwa wymagają usprawnień, a które cenione są przez klientów i należy je nieustannie rozwijać. Wsłuchując się bezpośrednio w głos interesantów, pracownicy są w stanie w pełni zrozumieć ich oczekiwania, co umożliwia jak najlepsze dopasowanie oferty przedsiębiorstwa do potrzeb konsumentów.

– Stale wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów, dlatego wciąż wdrażamy nowe rozwiązania. Jesteśmy otwarci na dialog społeczny, a satysfakcja konsumentów jest dla nas najważniejsza. Utworzyliśmy funkcję Rzecznika Praw Klienta, aby być w bezpośrednim, stałym kontakcie z naszymi klientami. Zależny nam na tym, by otrzymywać informacje o oczekiwaniach i sugestiach naszych klientów „z pierwszej ręki”, czyli od samych zainteresowanych. Jestem po to, aby słuchać, a nasza firma by pomagać.” – dodaje Marta Dec.

A co mówią klienci na temat współpracy z naszą firmą DRB?

– Gdy zostałam potrącona na przejściu dla pieszych, cały mój świat w jednej chwili się zmienił. Nie wiedziałam, co w danej sytuacji powinnam zrobić i jak dochodzić swoich praw – zwłaszcza, że szybko potrzebowałam środków na leczenie i rehabilitację. Skorzystałam wówczas z usług firmy Centrum Odszkodowań DRB, która obdarzyła mnie dużym wsparciem. Od początku czułam się komfortowo, mogłam liczyć na stały kontakt z agentem, który prowadził moją sprawę, jak również byłam na bieżąco informowana o podjęciu kolejnych kroków. Nie martwiłam się także o dokumentację, bo pracownicy firmy zajęli się również tym. Dobrze wiem, że gdyby nie wsparcie udzielone mi w tamtej, trudnej dla mnie sytuacji, nie byłabym obecnie w tym miejscu, w którym jestem, czyli na końcu mojego leczenia. Pieniądze, które szybko otrzymałam wykorzystałam m.in. na leczenie, rehabilitację, leki i dojazdy do specjalistów. Z kolei kwota uzyskanego odszkodowania przekroczyła nawet moje oczekiwania, co niewątpliwie było zasługą fachowego podejścia pracowników DRB i ich rzetelnej pracy, a także przyjacielskiego podejścia do mnie, które bardzo ceniłam.
Katarzyna Chodasewicz, klientka DRB

– Po wypadku nie miałam siły, by sama zmagać się z ubezpieczycielem i całym tym procesem. Zarówno ja, jaki i moi najbliżsi, którzy byli ze mną w tych trudnych chwilach, nie wiedzieliśmy, w jaki sposób załatwić formalności związane z odszkodowaniem. Wtedy właśnie otrzymałam pomoc od Centrum Odszkodowań DRB. Dzięki wsparciu firmy mogłam szybko liczyć na pieniądze i wyjazd na czterotygodniowy turnus rehabilitacyjny, który był kluczowy w moim leczeniu. Bez tej pomocy nie byłby on możliwy. Wspaniale wiedzieć, że jest taka firma jak DRB, na którą można liczyć w trudnych sytuacjach.
Elżbieta Filipkowska, klientka DRB

Chcesz przekazać nam swoją opinię, sugestię lub zgłosić swoją wątpliwość?
Skontaktuj się z Rzecznikiem Praw Klienta DRB >>