„Na bieżąco byłem informowany”

Wiedziałem, że aby szybko „stanąć na nogi” nie mam co liczyć na państwową służbę zdrowia i będę potrzebował środków na prywatne leczenie u specjalistów. Zdawałem sobie sprawę, że sam sobie nie poradzę. Nawet nie miałem pomysłu od czego zacząć. (…) Nie zawiodłem się – kilka dni po podpisaniu umowy zadzwoniła inna Pani z DRB i poinformowała, że moja sprawa została zgłoszona. Na bieżąco byłem informowany o przebiegu sytuacji, a także mogłem liczyć na wsparcie telefoniczne. Ze względu na to, że nie mogłem wychodzić z domu Pani Małgorzata odbierała kolejne dokumenty ode mnie z domu i wysyłała do Legnicy. W niedługim czasie otrzymałem pierwszą kwotę, która umożliwiła mi pokrycie najpilniejszych wydatków.

opinie klientów_DRB_Marcin_2

Inne opinie Klientów na temat współpracy z Centrum Odszkodowań DRB można przeczytać – tutaj >>

Marcin