Pomoc w błędzie medycznym
Nie zawsze pacjenci są w stanie szybko zdiagnozować popełniony błąd w swoim leczeniu. Czasami dopiero po kilku miesiącach widzą jego negatywne skutki. Wówczas jeśli mamy przypuszczenie, że doszło do błędu medycznego warto dowiedzieć się jakie prawne możliwości przysługują nam w tym obszarze. Na łamach serwisu biznes.interia.pl został poruszony temat zadośćuczynienia za błąd medyczny z komentarzem specjalisty DRB.
Błąd medyczny przydarzył się naszemu klientowi, który swoje kroki skierował do firmy Centrum Odszkodowań DRB. Na podstawie przeanalizowanej dokumentacji medycznej i naszego doświadczenia, specjaliści DRB podjęli stosowne kroki w celu uzyskania dla poszkodowanego należnych świadczeń. Efektem działań było przyjęcie odpowiedzialności przez towarzystwo ubezpieczeń za zdarzenie i w drodze pierwszej decyzji wypłaciło tytułem zadośćuczynienia kwotę 14.000 zł.
Jak wyglądał cały przebieg sprawy i działania DRB w sprawie poszkodowanego? Pełen artykuł można przeczytać tutaj >>